Bijdragers

zondag 21 februari 2016

typemachine


Gisteren heb ik een clubdag gehad van de club Cards and More
Dit was het project dat de dames mochten maken.

Deze heb ik als voorbeeld gemaakt. Het was even een flinke klus, maar met het resultaat ben ik wel tevreden.
Nu nog een mooi plekje ervoor vinden, ik denk dat ik de vitrinekast maar uit ga ruimen ....

Het patroon komt van Tara's Craft Studio's
Daar staat nog veel meer moois op

Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de challenge bij de Egel
Alles behalve vierkant of rechthoek

13 opmerkingen:

  1. Wow... dat is nog eens een werkstuk!
    Prachtig gemaakt Hetty en er zit zo te zien ongelofelijk veel werk in. Echt super knap gemaakt.
    Het is echt schitterend!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sprakeloos mooi...wat een pronkstuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat schitterend! Dit verdiend zeker een mooi plekje in de vitrinekast!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Hetty. Ik had het geluk om em in het echt te zien, dan pas zie je goed hoe mooi en als je aan de slag bent ondervind je pas hoeveel werk... Maar een prachtig project!
    Dankejwel voor gisteren, jullie maakten er een fantastische clubdag van! Vond het heel leuk je weer te zien!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige creatie heb je gemaakt, het ziet er echt heel mooi uit en..wat een werk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suuuupergaaf geworden...Prachtig!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent wel tevreden met het resultaat?! Hetty dit is waanzinnig!! Wauw! Ik kom ogen te kort het is net echt! Gauw die vitrinekast uitruimen want deze mag gepronkt worden ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wauw wauw Hetty wat een super mooie creatie heb je gemaakt. En wat een werk!!! Gauw een mooi plaatsje zoeken om te showen hoor, want dat verdient hij zeker!!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag súper-tevreden zijn met het resultaat Hetty..WAUW..deze verdient een ereplaatsje zo mooi. Ik zit met mijn neus tegen het scherm om maar niets te missen :-)
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hetty wat een resultaat zeg ... Echt super mooi gedaan en ja hoor ... hiervoor zou ik ook mijn vitrinekastje leeghalen hoor ! Toppie gedaan !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alle menens wat een creatie! Ik zit hier mijn ogen uit te kijken! Geweldig! Dank je voor het meedoen bij de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, Hetty. Wat een gave type machine. Ik vind hem super gaaf. En ik geloof graag dat het heel veel werk is geweest. Ik heb even het filmpje gekeken en dan zie je hoeveel werk het is. Ook ben ik even op de cards en more club gekekn. De foto's van de clubdag ziet er super gezellig uit en wat een leuke ch ook.
    Groetjes, Anja. Ps. Ik zou de typemachine een mooi plekje geven. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gave typemachine Hetty een schitterende blikvanger voor in je kamer.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Voer hier uw reactie in.